fredag 2 mars 2012

Fredagsmix

Har inte den ultimata fredagsmixen idag...Uttråkad, rastlös, trött, grinig och vääääldigt PMSig. Kul fredag...jättekul!

Men den är väl bara att genomlida den här dagen och försökta att träffa så få människor som möjligt så dom slipper drabbas av mig.

Men trots allt så måste jag erkänna att det har varit en mysig dag.
Vi har varit ute en hel del idag, fikat i trädgården och lekt på lekplats. Emma och jag har varit i affären och köpt fredagsgott. Pepparchips och Cola Zero. Emma valde.
Nu ligger vi båda två utslagna i soffan efter att ha ätit en eller två våfflor för mycket. Våffelkoma!

Allvarligt! Imorgon MÅSTE jag till gymmet. Men, det är imorgon det. Ikväll sa jag ha fredagsmys med min dotter och fredagsmys=onyttigt!
Man måste ju få trösta sig med nåt när livet är allmänt pest och pina och man tycker väldigt synd om sig själv.

Som tur är, så är det en ny dag imorgon. Weeey!

Ha en underbar helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar