onsdag 21 mars 2012

Älskade barn

Jag älskar ju såklart ALLTID mina barn gränslöst mycket men ibland känner jag extra mycket kärlek. Idag är en sån dag. När jag ser på dom så blir jag varm i hela kroppen. Mina älskade barn!
Tänk att jag, Malin, fd Svensson, det struliga "norrlidsbarnet", kunde lyckas göra nå´t så fint och bra :)
Har lunchat med mina barn på stan idag. Jag räddade Patric från kroppkakorna på Stagneliusskolan. Kroppkakor eller potatisbullar, han höll på att bryta ihop och dö av hunger. Tur att mamma räddade upp situationen. ( Hur kan man inte gilla kroppkakor??? ) Var iaf mysigt med lite kvalitetstid med båda barnen.


Var skönt att lämna huset idag och få lite frisk luft och energi. Det känns att medicinen börja göra verkan för jag känner mig piggare. Är lite läskigt yr till och från bara men det är väl allt snor som trycker både här och där uppe i knoppen. SnorMalla.

Vi hoppas på fint väder imorgon oxå för då är en tripp till Skälby inplanerad.
Emma är ledig imogon för förskolan är stängd.

På tal om skola så är det det enda Emma vill leka just nu. Hon vill sitta i skolan, jag ska vara fröken och ställa frågor till henne så att hon kan räcka upp handen och svara. Och så försöker hon skriva Emma och mamma.
Hon är väldigt intresserad av bokstäver och siffror den här lilla tjejen.

Kaffedax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar