måndag 19 mars 2012

Bättre och bättre, dag för dag!

Feber, högt crp, infektion i kroppen, bihåleinflammation, antibiotika, kortisonnässpray och hostmedicin, blev resultatet efter ett besök hos läkaren idag! Härligt!
Tänker inte lyssna på det läkaren sa att jag kan vara kroppsligt nedsatt i ett par veckor till och hostan som går ny kan sitta i 8 veckor. Jo tjena!
Jag ger det en vecka sen SKA jag vara frisk! Jag vill ju träna!!!
Beach 2012 närmar sig med stormsteg och här ligger jag på soffan och tröstäter godis.
Har dock inte haft så stor aptit senaste två veckorna så jag har nog tappat nåt kilo eller två. Enda positiva med det här eländet.

Men vad hände med våren? Det snöade förut. Vilket bakslag.
Jag säger som Emma:
-Du skämtar!
:)

Doktorn idag ordinerade vila... Absolut, jag ska vila idag och imorgon sen orkar jag fan inte vila mer. Har ju i princip fått liggsår.
Idag är vi bjudna på middag hos svärmor. Det tackar vi för!
Är det nån som vill bjuda på middag imorgon så taget jag tacksamt emot detta :)

Ha en bra dag. Kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar