söndag 11 mars 2012

Aldrig nöjd

Ni som känner mig väl vet att jag nästan aldrig är nöjd. Just nu vill jag ändra allt i huset. Vill ha nya möbler, tapetsera/måla och ändra om. Klart jag trivs i huset men jag är en sån människa som blir glad av förändringar, även om dom är små.
Men det finns ändå några små saker som gör mig extra glad här i huset...
En så liten simpel grej som blomman i mitten :)
Tavlan i sovrummet på mannen och mig
Den här lilla vrån i hallen
"Familjeväggen"
Gillar även den här lilla hörnan i vardagsrummet.
Liljorna som just nu pryder tv-bänken
Och orkideérna överallt i huset ÄLSKAR JAG


Just nu är jag riktigt irriterad på min förkylning som inte vill släppa och att jag dessutom har smittat lilla Emma som har blivit sjuk. Hon hade en temp på 39.1 tidigare ikväll. Seeeeeeegt!



Sen undrar jag hur folk kan ta så otroligt seriöst på Big Brother?Jäklar vad det skrivs kommentarer på twitter , facebook och andra forum. Det snackas om mobbning i huset ( vilket jag håller med om ) men så sitter folk här "ute" och smutskastar folk där "inne"...är inte det oxå mobbning? Jag förstår inte?!


Kommer iaf bli lite roligare att kolla på BB nu när Rodney är med igen och det hade varit ännu roligare om Holms oxå hade klivit in i huset. Fast han skrev precis till mig på twitter att han inte ens skulle göra det för 100.000 kr- svart! ;)


Vet ni...nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bok som ska vara utläst helst NU.
SlarvMalla är jag. Fast jag är ju faktiskt sjuk?! Och imorgon, om bihålorna gör lika ont, får det bli en tripp till farbror D.


Imorgon...ja imorgon börjar även mitt nya liv...igen! Wish me luck!


Tack och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar