fredag 30 december 2011

17 igen

Har sett filmen "17 igen" nu ikväll tillsammans med bästa ungdomarna.
17 år...skulle man vilja bli det igen? Både ja och nej. Var iaf en extremt rolig tid i mitt liv ;)
MEN jag skulle inte vilja byta bort det livet jag har idag bara för att få vara 17 igen..no way. SÅ kul var det inte :)
Jag har bara ett par år kvar tills jag är 40. Det sägs att man kan komma i 40-årskris, få ålderskomplex etc.
Jag har svårt att tro att det ska hända mig. Ålderskomplex? Jag känner mig inte ett dugg gammal.
Rumpkomplex har jag däremot och det har jag alltid haft. Den får gärna minska lite. Kanske ska bli ett av mina mål 2012, att få mindre rumpa. Försöka går ju.
Men då är det väl sonen säger, att jag får jag nog sluta med "nåt gott till kaffet".
Det kan bli tufft men vill man vara fin får man lida pin.

Usch vad jag hatar det uttrycket! "Vill man vara fin får man lida pin"...usch! Varför ska det vara onyttigt med choklad? Så jävla orättvist!

Nää nu blev jag sur!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar