måndag 26 december 2011

Julen 2011

Har ni saknat mig? ;) Jag har kört bloggfritt den här julen. Har varken haft tid eller lust. Men idag blev jag faktiskt glad när jag fick ett sms med frågan om det var fel på min blogg för den var inte uppdaterad. Kul att jag har läsare som saknar "mig" ;)
Men jag började med detta inlägg kl 14 idag. Datorn har haft spelet idag och internet har krånglat. Tålamodsprövande!!! Äntligen har jag lyckats få in bilderna så nu ska det väl förhoppningsvis snart bli ett inlägg på bloggen. ( Allt för dig Sara hihi )
Som sagt, nedan kommer bilder från julafton och juldagen. Har haft en jättebra jul. Fick många bra julklappar. En stor gosig pläd, pengar, jeans, innetofflor, biocheck,duntäcke och ny kudde mm. Min julklapp till mannen är ju lite till mig oxå. Thåströmskonsert och två nätter på hotell. Längtar!

Julafton fick jag äran att vara tomte både här och även i Borshorva hos Sara, Patrik och Theo. Så härligt att se lyckan och glädjen hos barnen. Theo var betydligt tuffare än Emma. Han vågade både pussa och krama tomten. Emma höll sig på avstånd :)

Julafton firade vi här hemma hos oss. Det var en lugn och mysig jul. Juldagen åkte vi över bron till svärmor på god kalkonlunch och sen spenderade vi eftermiddagen och kvällen hos mams och paps i stan.
Det var en härlig kväll med mycket skratt.
Idag har syrran och jag varit i stan en runda. KAOS! Jag börjar nog bli gammal, klarar inte av att gå i butiker när det är mycket folk. Fick svallningar och kände mig svimfärdig. Klimakteriet? ;)

I kväll har jag myst med ungdomarna. Hämtmat och nu ska vi snart se film.

Julafton:









Juldagskvällen
Tack alla inblandade för en väldigt bra julhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar