torsdag 8 december 2011

Julgodis

Tre olika sorters julgodis - check

Ja jäklar, nu i em har jag legat i. Har hunnit med hur mycket som helst. Som en skänk från ovan fick jag helt plötsligt lite energi.
Nästan klar med en studieuppgift som ska lämnas in, fixat och grejat en hel del här hemma och så har jag gjort julgodis. Och så dagens obligatoriska såklart, mys och lekstund med Emma.
Hon tycker det är så mysigt när man leker med henne i hennes rum. Måste väl erkänna att jag nog inte växt ifrån leka med dockor - stadiet än. Mysigt att klä på, borsta och göra dem fina :)

Nu är det dags för en kaffe och smaka dom nygjorda mozartkulorna. Gjorde en liten specialare. Doppade dom i mjölkchoklad och så ringlade jag vit choklad över. Om dom blev goda? Ooo, ja!

Resten av kvällen ska jag njuta av att göra INGENTING!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar