onsdag 21 december 2011

Våga vägra kräket!

Det är faktiskt synd om mig, jag är sjuk. Känner mig väldigt liten och ynklig. Mitt huvud värker och känns 10 ggr så stort, det gnisslar när jag rör mig och när jag pratar så låter det dovt, som om jag pratade i en burk. Jag är totalt igentäppt och det bultar och värker i bihålorna.
Jättekul att bli sjuk så här dagarna innan jul. Tack för den televerket!
Fast så länge jag slipper den där jäkla kräkarsjukan som härjar runt här i byn, så är jag ändå väldigt tacksam. Äter vitpepparkorn för fullt och hoppas innerligt att det inte bara är en myt, utan att det verkligen hjälper.
Våga vägra kräket!

Har skickat in en krönika till Maggan Graaf idag. Galen är jag. Har snytit ut för många hjärnceller tror jag.
På tal om det så måste jag köpa mjukare papper eller nässdukar om jag inte vill gå som Rudolf med röda mulen hela julen.

Kram och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar