lördag 10 december 2011

Kalas

Jag har kört ut man och barn från huset. Städar och fixar inför kalaset idag. Vi ska fira Emma med familjen. Hon fyller inte förrän den 18e men det är fullt upp hela veckan nu så det passade bäst idag.
I veckan som kommer jobbar Micke en del, det är lucia på dagis, vi ska ha ett minikalas för bara Emma och Theo, på lördag ska moster Lina hämta Emma och Micke och jag ska överraskningsfixa i Emmas rum. På lördagkväll är det julfest i Borshorva, på söndag fyller Emma år och då ska hon ha ett prinsesskalas med sina kompisar.
Pjuuh! Fullt upp denna veckan med andra ord. Och när denna veckan är slut är det dax att ta nya tag och ladda inför julen.
Wiiihoooo!
December=STRESS

Allt hade väl gått bra om jag ändå inte hade varit så trött...Andra dagen i rad jag får näsblod bara hux flux oxå och så denna huvudvärk som inte vill släppa.
Måste kanske tagga ner lite?!
Jag tar det ofta ganska lugnt tycker jag men jag stressar en hel del inombords.
Jag måste hinna det, jag måste göra det och när ska jag hinna åka dit, och hur ska jag hinna med det? Måste ,måste, måste...dessa måsten håller mig vaken om nätterna.
I natt var det alla måsten och den läskiga blåsten som höll mig vaken halva natten.
Gääääsp!

Men vad fanken, det är bara att bita ihop. I dag blir bra och rolig dag. Emma kommer vara sååå glad och då blir jag oxå glad.

Nähe...nu stressar jag vidare. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar