måndag 5 december 2011

Love is in the air

En vän till mig förlovade sig i helgen. Blev förvånad när jag såg det på facebook fast ändå inte. Jag hade väntat på att det skulle ske. Roligt med facebook, där får man veta det mesta.
Det här var en rolig nyhet men man läser också en hel del tråkigheter.
En del skriver verkligen precis vad som helst på sin fb. Smutskastar och skäller ut folk och skriver en hel del pinsamheter.
En del höjer sig själv till skyarna och berättar om allt bra dom gjort och hur duktiga dom är, en del är negativa och klagar på allt och alla, en del skriver ingenting utan smyger bara runt och läser på andras sidor.
Undra hur man uppfattar mig som fb-vän?

Ibland funderar jag på att ta bort fb. Tar upp alldeles för mycket tid och energi men...jag har ändå ett behov av det. Det är en del av mitt liv, hur konstigt det än låter.
Just nu kommer jag nog ha kvar fb men däremot kommer jag att rensa i min vänlista.

Nähe, nu tokskriker min säng efter mig och min kropp efter den.

Natti

Ett stort grattis till er förlovning. Jag önskar er kärlek och lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar