tisdag 6 december 2011

Solsidan

Hur kul är inte Solsidan? Vi har båda boxarna och kan kolla på avsnitten hur många ggr som helst. Så jäkla kul! "Har du lust att slå ett getöga i mitt anus" (från solsidan 2 ) Hahahahaha

Tror faktiskt det är dax att se om Band of brothers och The Pacific. Oxå bra serier. Dock inga humorserier men bra, spännande och väldigt gripande.

Egentligen borde jag ta tag i att plugga men jag är så trött. Orkar inte. Orkar ingenting.
Fast jag funkar alltid så där, jobbar bättre under press och stress av nå´n konstig anledning. Gör alltid mina inlämningsuppgifter i sista sekund.

Tog mig till gymmet innan i hopp om att bota min kroniska trötthet men nää , jag blev bara tröttare.
Tror däremot att en promenix ute i den friska luften kan göra susen, så jag får väl dra med mig Emma ut på en liten runda sen.

Jag behöver kraft, lust och energi. Ge mig, NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar