onsdag 7 december 2011

Shabby chic

Jag kan aldrig bestämma mig, ändrar mig hela tiden ang inredning. Just nu är det shabby chic som gäller, lantligt och romantiskt.
Är som besatt av shabby chic just nu...shabby, shabby, shabby...
Läser bloggar, kollar inredningssidor, tidningar, åååå vad jag vill göra om här hemma. ( hoppas inte min man läser detta för då blir han tokig. Jag är aldrig nöjd, vill alltid ändra om )

Vad har hänt idag?
-Umgåtts med familjen - check!
-Uträttat ärenden - check!
Check, check, check...verkar vara "inne" att säga check varje gång man gjort nå´t.

Vad gör jag uppe egentligen? Är ju vansinnigt trött.
Väntar på att mannen ska komma hem från jobbet. Behöver värme, svinkallt här hemma.
Har haft sällskap av bästa ungdomana ikväll. Alltid lika mysigt och trevligt.
Ska ev hämta Patric i Emmaboda under fredagsnatten.
Jag köra till Emmaboda, jo tjena! Hur hittar jag dit?
Och den största frågan, vad ska HAN göra i Emmaboda? A- Amigo, A- A Amigo...
Ja jag säger då det.
Men det är klart att mamsen hämtar. ;)

Sov så gott!

Bloggat - check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar