torsdag 8 december 2011

Klimakteriekossa

Ååå vilken underbar dag. Jag känner mig på ett strålande humör...eller inte?!
Jäklar vad jag svajar nu för tiden. Klimakteriekossa? Kan man komma i klimakteriet trots att man "bara" är 37 år? Eller är jag på väg att komma i en tidig 40 års kris? Hjälp! Kan det vara så?
Jag vill förändra mig själv, färga håret rött och ha lila slingor och så ska jag börja träna stenhårt och bygga Hulkenmuskler...Näää nu ljög jag. Så illa är det inte men, jag är inte nöjd med nånting för tillfället.
Vill köpa nya möbler, måla om här hemma, ändra frisyr, söka nytt jobb, skaffa fler barn, ha hund, köpa husbil (HJÄLP! ), läser recept och vill baka hela tiden...Nå´t fel är det!

Äh, det är inte så illa som det låter. Är bara trött och orkeslös men samtidigt rastlös. Jag vet vad felet är. Jag behöver sol. Jag behöver Thailand. Så är det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar