torsdag 29 december 2011

One piece

Idag har vi ett bonusbarn här hemma. Patrics lillebror ville hälsa på oss idag och det tackade vi inte Nej till. Det är en bonus att få ha den härliga killen här.
Nu har vi fikat och ska se filmen Rio.

Vi kommer ha en mysdag hemma och sen ska jag hämta Sara. Vi ska in till stan, fika/äta och gå på bio.
Jag är inte i toppform. Sömnlösa nätter håller på att göra mig till ett vrak. Emmas hosta tar knäcken på oss. Jag vill bara SOVA!
Men det ska bli trevligt att få lite egentid med Sara ikväll. Och vad jag har hört så ska filmen vi ska gå på, New years eve, vara väldigt bra.

Det tråkiga är bara att jag har en "jag är ful, flottig i håret, blek, trist, tjock och har inget att ha på mig" -dag så det ska bli spännande att se om jag kan få nån ordning på mig själv idag.
Jag måste verkligen ha en One piece dress. Perfekt att "stänga in" sig i en sån när man har en dag som denna.
Jag tror en One piece dress kan vara botmedlet på såna här dagar.
Måste införskaffas! ( Älskling...läser du detta? )

Nu blir det filmtajm med de söta små barnen här hemma.

Tjing!

(PATRIC, vart har du gjort av alla mina hårsnoddar? Gaaah!!! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar