onsdag 28 december 2011

Ensam

Ensam hemma. Barn & manfritt. Helt tyst i huset. Önskar jag kunde njuta av detta men nää...istället är jag rastlös och känner mig ensam.
Mamma och systrarna har varit här på en förmiddagsfika och sen körde jag hem dem och då ville inte Emma följa med mig hem. Hon ville vara kvar hos mormor.

Jag har dock hunnit med lite studier , det var väl bra i o f sig för nu kan jag slappa resten av kvällen.
Vi kanske får ett bonusbarn som ska sova över, inte riktigt bestämt så vi får väl se vad som händer.

Undra om jag skulle chocka min kropp med att gå ut på en powerwalk? Tre kilo har jag gått upp denna julen. TRE KILO.
1 januari ska jag ta tag i mitt liv igen. Ingen idé innan. Snart nyår som ska firas hos fam. Hultén. Misstänker att vi kommer äta en hel del gott där och det vill jag inte missa.

Ska ta en kaffe nu och fundera på om jag ska gå en runda eller inte.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar