måndag 12 december 2011

Ingen förändring

Är inte ett dugg piggare i dag. Lika trött som alla andra dagar. Men jag tog mig iaf ut på 30 min powerwalk och nu har jag lagat lunch till mig o mannen. Kycklingfilé fylld med rödlök och sweetchili och ris och chili-lime sås till ...mmmm.
Nu har jag matkoma!

Snart dax att hämta lillskruttan på dagis.
Vi ska fika på hennes rum när hon kommer hem och leka med hennes dockhus.
Sen hoppas jag att hon vill ta det lugnt en stund och se på en film för jag behöver plugga.
Jag ska på medarbetarsamtal på torsdag hos chefen. Funderar på att börja jobba lite tidigare än det var tänkt.
Får se vad hon säger. Snart dax att börja tänka på semestern i sommar oxå. Tidig eller sen?

Fick nåt erbjudande från Aftonbladet i dag om att få förtur på att köpa biljetter till Coldplay. Dom spelar i Sthlm i Augusti.
Det blir nog att mannen får hänga på låset och boka för dom skulle jag verkligen vilja se.

Asså, jag måste rycka upp mig lite. Jag behöver en kraftig makeover.
Jag tror en girlsnight skulle vara bra för mig. Få hoppa ur myskläderna, fixa sig och göra sig fin, skumpa, skratt och fnitter, dansa på borden och bara få vara helt crazy ;)

Ska visserligen på lite julpartaj på lördag, det ser jag fram emot. ;)
(då dansar vi väl på borden Sara?)

Mot dagis...Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar