söndag 11 december 2011

Gääääsp

I dag har varit en slappardag utan dess like. Pyjamasen på hela dagen. Härligt!
Helt slut efter gårdagen. Kalas för Emma. Hon var helt i extas när hon skulle öppna paketen. Och hon blev så nöjd och glad över sina presenter.
-En docka på en liten trehjuling
-Fiskespelet
-Ett dockhus med dockor och möbler
-Lilla Sjöjungfrudockan
-DVD med Snövit
-Bra att ha saker när man bakar ( Förkläde, grytlapp, handduk, bagarmössa )
-Pengar

Dockhuset har hon lekt konstant med sedan hon öppnade det i går.
Hon fick inte presenter av oss i går, det får hon på söndag när hon fyller år. Då blir det en rejäl överraskning ;)

I går kväll efter Så mycket bättre så skulle min man och son se på fotboll så då drog bästa Tilda och jag hem till min syrra som hade lite partaj hemma.
Det blev en kul spontan grej.

Emma var trött och har redan krupit ner. Jag ska äta lite sen ska jag bädda ner mig i soffan och se en film.
Är inte på blogghumör i dag.
I morgon kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar