måndag 19 december 2011

Vår julskinka...

...har inte rymt. Den har precis anlänt. Svärmor har fixat den. Ja för jag kan inte göra det själv. Så nu vet ni det!
Kanske skulle kunna men äh, varför ska jag ens försöka när det finns nån som redan gör det så bra? ;) ( Tack Ulla, den var lika god som alltid )
Hur el hur så intogs första julskinkesmörgåsen nu ikväll. Fantastiskt gott!

Har varit en mysig måndag.
Började dagen med att leta kort på en "gammal" vän som fyller 40. Oj, vad gamla kort jag hittade. Fick en rejäl nostalgitripp och både skrattade och blev tårögd.
*Saknar*

Vi har varit på Blomsterlandet idag och Emma tittade in i den mysiga tomteverkstaden.
Middag på Öland hos svärmor och nu en soft kväll hemma i soffan.
I morgon ska mannen och jag ha lite kvalitetstid med lunch på stan. Mys!

Nu är det sängdax men först ska jag slänga in några kort från den årliga julfesten i Borshorva..
Värdinnan, min fina vän Sara, har klippt sig. Jäklar vad snygg hon är!

Eller hur? :)


Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar