onsdag 21 december 2011

Täppt

Är totalt igentäppt. Jättekul. Kunde ju inte bli bättre. Perfekt att bli sjuk så här dagarna innan jul. NOT!
Knaprar panodil och försöker förtränga skalleknack och en viss uns av feber. Jag och syrran, Josse, hade bestämt att ha en mysig eftermiddag på stan, utan man och barn och jag tänker inte låta förkylningen förstöra detta för mig. Punkt slut!

Emma är oxå förkyld, nyser och snorar hela tiden. Men hon är pigg och glad lillskruttan. Hon började dagen med att direkt klä på sig prinsessklänningen och hon har dansat hela dagen. Nya favoritsången som går på repeat är " Törnrosa var ett vackert barn, vackert barn, vackert barn".

Patric och Tilda är på väg hem och ska vara hos Emma medan jag är i stan. Hon har längtat så efter dom.
Jag har oxå saknat ungdomarna och det ska bli mysigt att ha dem hemma ikväll.

Ska ta en powernap. Lite microsömn kan nog inte skada innan det blir en tur till stan.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar