måndag 7 november 2011

Wrooooom!

Nu ska jag äntligen ut och köra. Jag körde upp idag och klarade det. Jag har körkort! Wiiihooo! Vilken känsla.
Jag skrev teoriprovet i torsdags och hade uppkörningen idag.
Oj vad nervös jag har varit men jäklar vad bra det gick.
Provet var svårt men uppkörningen var inte alls så farlig som jag hade trott.

Jag ångrar nu att jag inte tog tag i körkortet innan. Jag har börjat, slutat, börjat , slutat och mer än ett år sedan la jag av helt. Men nu bestämde jag mig för att , fan jag ska ha det där jäkla kortet. Jag började att köra i Augusti och nu tre månader senare har jag det äntligen i min hand. Eller än så länge har jag ju bara en "lapp" som körkort :)

Jag är så glad att Cissi på Anders Trafikskola har stått ut med mig :)
Tack Cissi, vad skulle jag ha gjort utan dig?!
Och ett tack till mina vänner som har stöttat mig. Framförallt till dig Sara, som nog nästan har varit mer nervös än mig hihihi.
Gud vilken frihet att ha ett körkort och jag känner mig helt plötsligt väldigt vuxen hehehe. Framför allt så är jag just nu väldigt stolt över mig själv!


Nähe...nu ska jag ut och köra. Se upp! Wrooooom!

Allt går om man bara vill.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar