fredag 18 november 2011

Jag skäms inte!

Det är ju bra att man får nån reaktion av sina bloggläsare. Idag blev jag uppringd av en vän som läser min blogg, hon tyckte jag skulle skämmas som inte kunde göra stek.
-Men Malin, kan du inte göra stek?
Näää, det kan jag inte. Då skulle jag väl inte skriva det?!
Men jag skäms inte, man kan ju inte vara bra på allt. ;)
( Jag kan inte sy heller Ramona, så jag kommer till dig i nästa vecka när mina gardiner ska sys hehe )

Nu har bästa Oliver kommit hit. Han och Emma leker i hennes rum. Hon är så lycklig över att ha Oliver här.
Vi har gått lite på stan, köpt fredagsgott och även ätit på McDonald´s.
Ikväll ska vi sitta i soffan och bara mysa!
Oliver är så himla snäll och go och man märker knappt att man är barnvakt.
Vi är glada att vi får "låna" honom ibland.

Nu är det helg igen, men den försvinner ju lika snabbt som den kom.
Imorgon är det kalasdax för Emma. Hon är bjuden på prinsesskalas :)
Lördagskvällen blir lugn, jag kör en alkoholfri helg. Det beslutet känns väldigt bra!

"Nu är det slut på veckan, det är dax för fredagsmys..."

2 kommentarer:

  1. Det är knappt jag kan det heller... Men jag lovar dig, testa att göra en porterstek för det går inte misslyckas med. Dessutom får man en god sås till, som inte heller går att misslyckas med.
    Ha en bra helg. Kram.

    SvaraRadera
  2. Jooo Emmy, tro mig, jag kan misslyckas. Testa att göra en porterstek, säger du som om det vore det enklaste som gick att göra...hm... ;)
    Ha en bra helg du med
    Kram

    SvaraRadera