onsdag 2 november 2011

Men ååååå....

....vad trött jag är!
Jag behöver kraft o energi. Ge ma, NU!
Har varit på gymmet och svettats en timme men inte fan blev jag nå´t piggare.
En stor mugg kaffe kanske så att jag får energi till att ta tag i studierna?!
Japp så får det bli. Bäst att ta tag i det nu å att jag bara kan gona ner mig under filten och titta på tv sen när Emma har somnat.

En "fläktsnubbe" var här i dag och kollade på fläkten, han hittade felet och beställde en ny del. Men han "gnällde" oxå över att fläkten inte var monterad rätt och att eluttaget bakom fläkten hängde löst mm. Hm...VI är iaf icke skyldiga till detta elände. Vi har betalat folk till att göra det rätt och ändå blev det fel.
Katastrof!

Nähe...min kropp skriker efter kaffe.

Puss hej!

(Men Martin för faen, lägg på luren. Jag försöker ringa dig jö...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar