söndag 13 november 2011

The botten is nådd...

...hur kasst kan man må?

Baksmälla från helvetet. Varför ska man behöva må så här när det enda man har gjort är att ha väldigt kul och trevligt?!
Just nu överväger jag att aldrig mer dricka alkohol. Ja, det är fan bud på att!

Hade en väldigt rolig kväll igår. Bowling, jag kom på tredje plats av sex.
Väldigt god mat och sen fortsatte kvällen/natten hemma hos Sara o Patrik. Vi vandrade hemåt straxt efter 05 imorse och kom i säng efter 05.30.
Det blev lite sent kan man sä :)

Min status idag är kraftigt bakis. Jag ser ut som ett lik och jag känner mig döende.
Ser verkligen fram emot att fixa sig nu och åka hem till mams o paps på middag. NOT!
Förlåt mamma, jag kanske inte kommer kunna äta idag :/ Jag borde lyssnat på dig. Du sa ju att jag skulle tänka på morgondagen...Mammor har alltid rätt.

Jag har mått så här förut, jag förstår inte varför jag aldrig lär av mina misstag?
Men...det får vara värt att må så här idag. För jäklar vilken bra kväll det var igår.

Nu ska jag trotsa bakisdemonen och försöka rycka upp ma!

Kram på farsdag alla pappor!
Pappan i det här huset brottas oxå med bakisdemonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar