tisdag 8 november 2011

Melissa Horn

Jag är besatt, jag lyssnar på henne hela tiden. Fan så bra hon är.
Vill se henne när hon spelar i Kalmarsalen men det verkar vara fullt...bajs!
Jaja...man kan ju inte få allt :)

Idag ville vi verkligen inte vakna. Emma var så trött imorse så vi fick tvinga upp henne för att hinna till dagis. Usch, då gör det ont i mammahjärtat. Inte kul att behöva väcka henne när hon sover så gott.
Men hon behöver få leka lite och hon älskar sitt dagis.

Nu ska mannen och jag ut på en uträtta-ärende-runda...gissa vem som kör? :)

Ikväll blir det att skaka på rumpan lite sen måste jag ta tag i mina studier. Skönt att kunna fokusera fullt på det nu.

Ok, med risk för att låta tjatig, jag måste bara få säga det en gång till...JAG HAR KÖRKORT! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar