söndag 27 november 2011

Första advent

Är väldigt nöjd med ljusdekorationerna som jag har gjort. Stolt över mig själv faktiskt. Jepp, det är jag och jag kan säga det utan att skämmas. För visst blev dom bra? :)

Vilken härlig helg det har varit. Min son frågade nyss om jag hade fått bloggtorka, fast det har jag inte. Har bara haft fullt upp helt enkelt.
Hade en trevlig kväll med fina vänner i fredags. Igår var det plock, städ och fixardag här hemma och på kvällen hade vi familjemys.
Idag var det upp i ottan för att sälja på loppis. Det gick bra men nu vill jag inte stå på ett bra tag.

Nu i em löste jag av Micke som var med Emma på julskyltningen. Dom hade träffat tomten och Emma lämnade sin önskelista.
Micke skulle åka och jobba så då tog jag Emma när jag kom från loppisen och vi gick till brandstationen och tittade lite.
Sen käkade vi på stan med syrran, mams o paps. Tog även en kaffe hemma hos dom innan lillsyrran var snäll och skjutsade hem oss.
( Förlåt för hemresan Lina o Amanda. Hihihi...)

Jag är toktäppt i näsan, huvudvärk och har lite småont i halsen. Klarar inte riktigt av att mota bort dom där jäkla bassiluskerna längre...tyvärr...

Men imorgon är en annan dag, kanske mår bättre då.

Ha en trevlig första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar