måndag 28 november 2011

Bläääää

I dag är en sån där "ingenting är roligt"-dag.
Jag kunde inte sova i natt pga stormen. Låg hela tiden och väntade på att taket skulle blåsa bort , att ett träd skulle flyga in i vårt sovrumsfönster eller att hela huset skulle braka ihop. Jäkla vad det blåste!
Och när jag väl somnade ja då börjar min man snarka. Kul...jättekul!!!

Vaknade i morse med huvudvärk, täppt och lite frossa.
Micke tog Emma till dagis och jag somnade om.
Med lite sömn och panodil så blev det bättre, är dock inte helt bra. Inte nog med att jag är förkyld, det är PMS dax. Jaja, det är bara att bita ihop, det kan ju inte bli sämre iaf.

Har gjort veckans matlista, varit o handlat och nu har vi gjort inbjudningarna till Emmas prinsesskalas. Lite på to do-listan är avprickat, trots en dålig dag.

Egentligen borde det vara lag på att man inte behöver gå upp såna här dagar.
Man är inte rolig att umgås med, ingenting är kul, det är fel på allt och alla, man har inga kläder att ha på sig, man är fet och ful och allt är bara bläääää....

Förhoppningsvis känns det bättre imorgon, annars tänker jag vägra att gå upp!

Tänker på dig i dag älskade kusin. Hoppas allt går bra. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar