tisdag 22 november 2011

Jag ska baka

Ja, det är väl ingen stor grej att man ska baka för somliga människor, men jag är en av dem som inte kan baka så för mig är det en riktigt stor grej. Lussebullar med vanilj i ska det bli.
Det ska bli spännande och se hur det här går och framför allt hur dom smakar :)

Idag har vi haft en mysig förmiddag. Emma är hemma från dagis eftersom hon är sjuk men hon börjar bli rastlös så idag har vi ägnat oss åt att klippa, klistra och pyssla lite.
Emma gillar att pyssla och hon är jätte noggrann.

Nu har jag dragit på mig träningskläderna och ska dra till Malkars en runda.
Antar att jag lär smaka en bulle sen och då måste jag ju ha gjort mig förtjänt av det.
Jag är grym på det här nya livet, tog inte ens choklad till kaffet idag. Bra Malla. (klappar mig själv på axeln...eftersom ingen annan gör det )

Bildbevis på bullarna kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar