fredag 25 november 2011

Fredag

I kväll blir det fredagsmys på hög nivå. Vi motar bort bassiluskerna som hänger över oss och åker hem till fam. Hultén på lite trevligheter.

Idag har jag varit på blomsterlandet och fixat lite nytt och fint inför advent. Oj vad mycket fint dom hade.
Jag har sagt det förut, men jag säger det igen, första advent på söndag. Vad hände?
Vart tog hösten vägen? Julafton om 1 månad....Paniiik! ( tre iiii betyder att det är extra mycket panik Petra hihi )

Har även hunnit med ett besök på Stagneliusskolan för ett utvecklingssamtal. Det gick bra, är stolt över min fina son.
Trots att han luktade illa, ja han luktade faktiskt illa. Han var på rugbyfest igår så hans andedräkt var inte den bästa. Hm...
Det går rykten om att han "vevade" på Palace igår. Vad det innebär vet jag inte om jag vill veta...

Nähe, dax för fredagsmys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar