torsdag 10 november 2011

Dagarna kommer, dagarna går...

...helsike vad det rullar på. Kalmarposten i brevlådan idag igen. Läskigt vad veckorna går snabbt.

Jag har typ hur mycket som helst att göra här hemma men jag får ingenting gjort!
Har en lista med saker som måste göras och jag får väl ta tag i att börja beta av den.

Mannen är på jobbet, Emma leker i sitt rum, sonen är i skolan och jag...jag bara sitter här som ett mähä.
Vad ska jag ta tag i att göra först???

Nä, nu får jag rycka upp mig lite. Ska skjutsa sonen in till stan lite senare när han kommer hem så jag måste...eller iaf borde, ha hunnit med att fixa till lite här hemma först. ( Bästa ungdomarna ska flytta in till sta´n 2 veckor nu medan Patrics pappa är bortrest. Saknar dom redan...)

Kom igen nu Malla. Kämpa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar