söndag 6 november 2011

Mätt på smörgåstårta

Jag gjorde smörgåstårta till gårdagens tillställning. Mams, paps o syster var här på lite samkväm. Spelade spel och tittade på "Så mycket bättre" (Laleh, vilken stjärna! )
Åt smörgåstårta igår och har även ätit det till frukost så nu är jag både mätt och less på det :)
Emma skulle ha varit på prinsesskalas igår men det blev inställd, fast Emma lekte ändå prinsessa här hemma hela kvällen. Allt handlar just nu om prinsessor, prinsar, kung och drottning.
Och allt, och då menar jag ALLT, ska helst vara rosa.

Dessvärre är vår lilla fina prinsessa sjuk idag. Det bara flög på igår. Hon somnade i sin mormors knä och vaknade efter två timmar och var kokhet och sa att hon hade ont i benen.
Idag är hon lite febrig, trött och hängig. Så idag blir en "hemmadag" och imorgon blir det till att vara hemma från dagis.
Pappa MU jobbar ikväll så jag tror faktiskt att jag snart ska ta mig ut på en liten promenix innan han drar iväg.
Jag behöver rensa tankarna lite...
Ha en skön söndag!
Fick höra av en väns dotter att jag ser ut som 25. Ler fortfarande bara jag tänker på det... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar