tisdag 29 november 2011

Jag vann!

Jag och syrran har varit på Make up stores clubkväll. När man kommer dit får man en lott. Jag vinner typ aldrig nå´t, men...
Jag vann...och det gjorde syrran oxå. Lucky girls! :)
Ska nog köpa en lott imorgon...

Försökte handla mig nå´t fint i dag men nää, hittade inget som passade.
Fick en chock när jag stod i trosorna i en provhytt. Gropar i låren...vem uppfann sånt skit?
Och varför kan dom inte ha provhytter med speglar som retuscherar? Det skulle ju butikerna tjäna på. Kunderna blir glada och handlar mer.
Vilken bra idé! Det ska jag skaffa patent på!

I morgon är det dags för det årliga pepparkaksbaket. Min tråkiga son vill inte vara med i år. Urballare!!!
Ska ge mig på att försöka göra ett pepparkakshus. Ska bli spännande och se hur det går.
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar