fredag 18 november 2011

Mjau

Emma är numera en katt. Man får inte tilltala henne Emma, utan kissen eller Tarzan, som hon heter som katt. Hon kryper runt och säger mjaaaau och så ska man klappa på henne.
Är det normalt beteende för en som snart blir tre år, eller behöver vi bli oroliga? ;)

Nu sover barnen och jag har krypit upp i soffan under filten, massvis med tända ljus och en kopp te.
Tror faktiskt jag ska krypa i säng...Ja, fast att klockan bara är 21.45 en fredag så funderar jag på sängen. Misstänker att natten blir tuff eftersom Emma är hostig och väldigt förkyld. Nu ikväll var hon så hes att hon knappt kunde prata.
Hoppas bara att hon är piggare imorgon så att hon inte missar prinsesskalaset som hon har väntat på så länge.

Natti natt

Ikväll går mina tankar till dig min vän som har det jobbigt just nu...som jag sa, du vet vart jag finns. Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar