torsdag 10 november 2011

Ensam

Emma sover, Patric är med Tilda, mannen jobbar, katten är ute, dammråttorna är bortstädade...jag känner mig ensam :/
Ibland känns det trist att mannen jobbar så mycket kvällar. Det är trist att vara hemma själv...och speciellt för mig som är mörkrädd. Ingen bra kombo. Och så tvättar jag i kväll och måste gå ner i källaren oxå. Hua!
Jag kollar alltid så golfklubborna står där dom ska ifall jag blir överfallen och måste slå ner någon :)
Nu är mannen ledig hela helgen och det känns skönt, han är även ledig några dagar i nästa vecka så jag ska genomlida ( ja, för jag tycker synd om mig själv och jag lider verkligen ) denna kvällen och sen behöver jag inte vara ensam under några kvällar iaf :)


Känner på mig att det här kommer bli en mysig helg.
Imorgon bitti ska jag dra och träna, sen ska Emmis och jag till Sara och Theo på lite fika lek o bus.
Eftermiddagen ska vi spendera i trädgården. En jävla massa löv ska bort. Ett evighetsjobb med dessa förbannade löv.
Och imorgon kväll blir det fredagsmys med allt vad det innebär.
På lördag ska vi ha lite vuxentid med gott att äta och dricka, bowling och umgås med goa vänner.
Söndag är det farsdag om jag inte har fattat fel och då får pappa MU bestämma vad vi ska göra.


Nähe...om jag skulle ta tag i den där Ikeakassen med tvätt som bara står här och gör mig irriterad. Bläää vad trist...och så orättvist att jag alltid måste ta den där tråkiga tvätten och sortera den. Hehe...nu tycker jag ännu mer synd om mig själv.
Men jag är glad oxå för jag har ju körkort! :)
Kändes gutt att kunna skjutsa sonen in till stan nu ikväll. Tyckte bara att han var lite blek och höll i sig krampaktigt. Kör jag så illa?
Äh, jag tror nog han var ganska nöjd med morsans bilkörning. ;)


Nu blir det kaffe, pepparkakor och en jäkla massa tvätt.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar