måndag 14 november 2011

Fortfarande bakis?

Ja det känns så iaf. Vaknade inatt med en jäkla huvudvärk på vänster sida av huvudet och jag har fortfarande ont. Känner mig öm runt omkring tinningen.
Är riktigt trött och matt idag oxå. Tål inte spriten helt enkelt! :)

Jag försökte ut och gå en runda innan för att få lite energi men jag orkade inte ens gå hälften av den rundan jag brukar gå.
Nu sitter jag och försöker plugga lite. Har en uppgift som ska vara inlämnad imorgon och det ser inte ljust ut.
Men men, det löser sig!

Idag har Emma tagit kort på dagis. Första dagiskortet. Hon missade förra året eftersom vi var i Thailand då. Ska bli spännande att se resultatet sen :)
Nähe, nu blir det en kaffepaus innan det är dax att hämta lillskruttan på dagis.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar