söndag 20 november 2011

I morgon smäller det...

...då börjar mitt nya liv. Ja nu måste jag fanken ta tag i detta. Åtminstone försöka.
Jag mår illa bara jag tänker på allt skit jag trycker i mig varje dag. Ja, VARJE dag äter jag nå´t. Godis, chips, glass...
Det är inte bra att vara hemma och plugga, min mun måste ha nå´t att tugga på hela tiden. Och så fort jag är rastlös så tuggar jag. När jag tittar på tv tuggar jag. Och när jag dricker kaffe så tuggar jag...och jag dricker ju kaffe ett antal ggr varje dag. Suck!
Jag känner mig ofräsch.
Kommer absolut inte förbjuda "gott" helt och hållet. En chokladbit till kaffet kan väl inte skada?
Men det här frosseriet varje kväll måste upphöra, på stört!


Så nu ikväll börjar jag med att tömma skafferiet på chips och godis. Men jag kastar det inte, nää, jag äter upp det såklart. Det är ju imorgon mitt nya liv börjar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar