onsdag 9 november 2011

Lyckorus

Hela jag går...eller rättare sagt kör, runt i ett lyckorus. Det är så jäkla gutt att vara ute och köra bil. I löööve it.
MEN, shit vilken panik jag fick idag. Var i stan och insåg, oj, ingen bensin. Måste tanka...men hur fan tankar man?
Ringde pappa o bad honom hjälpa mig, hihi, men det slutade med att lillsyrran följde med mig och tankade.
Jag har ju aldrig tankat, klart att man blir lite stressad då. Men nu kan jag iaf :)

Idag har vi varit inne hos mamma o fikat, vi har varit på pappa MUs jobb, Östran, som hade öppet hus, även hunnit med en fika och lite lek o bus hos Josse men nu sover Emmis och jag slappar bara.

Imorgon blir det gymmet igen. Var där igår kväll och körde dansmix och sumba medan farmor Ulla var här och passade Emmis.
Men nu måste jag ligga i lite. Jag äter alldeles för mycket gott och onyttigt som lägger sig på mage och rumpa. Det måste bort!!!
( Näe...jag tänker inte sluta äta onyttiga saker, aldrig i livet, det är alldeles för gott. Tränar hellre lite mer...)

Veckorna går så snabbt. Imorgon är det redan torsdag. Snart helg igen.
Ser fram emot lördag då vi har barnvakt, ska vi ut och äta, bowla och ha trevligt med goa vänner.
Mys!

Jäklar vad det är kallt. Måste tända ljus innan jag fryser ihjäl...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar