fredag 17 oktober 2014

Villa Forslund

Det här inlägget skrev jag igår när jag la mig. Såg nu att det inte hade kommit upp på bloggen. 
Så jag testar igen. Det här var alltså igår, torsdag:


Vilken bra dag. Bussresan gick väldigt bra...och snabbt. Hann inte göra hälften av det jag tänkte. 
När jag kom fram till Stockholm gick jag en runda på Drottninggatan, i Gallerian...Belive it or not, köpte ingenting. 
Hittade inget. Helt ärligt...vart hittar man snygga kläder?
Sjukt kul idag att jag går i ett par apgamla baggybyxor och känner mig helt sunkig och så säger både Lotta o hennes kompis på salongen , när jag kom till Lottas jobb, att jag hade snygga kläder och såg fräsch ut. 
Ja, där ser man.

Innan jag drog till Lotta o väntade på att hon skulle klippa klart sin sista kund så mötte jag upp min förvirrade son som hade gått vilse Hahaha
Vi fikade och gick en runda.

Väl hemma hos Villa Forslund blev det soffhäng i myskläder. Underbart. 



Nu ligger jag nerbäddad i "mitt" egna lilla rum. 
Älskar't!





Sov gott ❤


Nu har jag vaknat. Nu ska jag o Lotta käka frukost och bara softa. 
Känner på mig att det kommer bli en bra fredag. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar