fredag 3 oktober 2014

Orolig

Sitter och äter frukost. Försöker läsa tidningen men allt bara flyter ihop. Kan inte koncentrera mig. Nervös. 
Stressad. 
Vaknade av att hela örat var kladdigt. Samt torkat gegg på örat, kinden och i håret. Det har alltså runnit en hel del inatt. 
Känns hopplöst.

Jag känner mig rädd att det är fullt med bakterier...igen. 
Kanske är därför jag varit så extremt trött senaste tiden och haft mycket huvudvärk. Och extra knastrande öra. 

Orolig över vad som ska hända nu. 
Jag vet liksom inte hur mycket mer jag orkar. 
Jag går på lina känns det som och snart så brister repet. Jag blir bara tyngre och tyngre av alla känslor, tankar och tråkigheter  jag bär runt på hela tiden. 

Nu lämna Emma i skolan. Sen till läkaren. Sen till stan på lite Fashion week. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar