måndag 13 oktober 2014

Lycka

Lycka är när man får träffa sonen 4 dagar i rad. När hände det senast?!
I fredags kom han o Tilda hit på en spontanfika på kvällen. 
I lördags möttes vi upp på Ikea på brunch. 
I går kom dom hit och skulle måla en spegel. 
I dag hämtade jag upp Patric på jobbet o så tog han och jag en fika. ❤

Det har varit en helg med blandade känslor.
Jag mår inte så bra. Oroar mig en hel del inför operationen. 
Jag känner mig trött och less på mitt rinnande öra. 
Har varit ute och gått en hel del. Det känns skönt att "gå av" mig lite frustration och jobbiga tankar. 
Har försökt springa några gånger. Men givetvis bara för att jag börjar få lite bättre flås nu igen så får jag ont under foten och blir blå och svullen där under och runt lilltån.
Blir något konstigt tryck. 
Blev ju så för ett tag sedan. Fattade inte då att det kom efter att jag hade sprungit. Men nu blir det så varje gång. 

Tror ändå jag ska försöka springa imorgon bitti. 
Idag tog jag en pw innan frukost. Skönt. 

Var som sagt i stan en runda idag. 
Fika med sonen. Fixade naglarna och köpte present till min vän Lotta som jag snart äntligen ska träffa. 

Just nu så sitter jag med gåshud deluxe. 
Kollar på programmet om Zlatan. Vilket jävla mål han gjorde mot England. 


Här kommer lite bilder från dagarna som gått. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar