tisdag 28 oktober 2014

Piano

En bra dag. Lugnt o skönt. 
Efter frukost kom det hit en kompis till Emma. 
Mamma kom på en fika. 
När hon gick gjorde jag lunch till barnen sen grejade jag i källaren så att vi har plats för pianot som kommer imorgon. 

Emma har fått ett piano av sin farmor. Det är verkligen superfint. Emma brukar alltid spela på det hemma hos Ulla men nu får hon det hit istället. 
Hoppas hon vill lära sig att spela.
Det har jag alltid önskat att jag hade kunnat.
Kommer säkert vara så att jag sitter vid pianot mer än Emma ;)

Emma och jag drog till gymmet en runda på em. 
Sen kom Ulla hit på en fika 
När Micke kom hem gick jag en pw. 

Nu är jag helt slut. Känner mig helt matt. Trött och frusen. Orkar inte röra mig mer idag. 

Imorgon brunch på Ikea. Och så uträtta några ärenden. Bl a köpa skridskor till Emma. 
Hem och ta emot pianot och sen ska vi till Patric och Tilda ❤


Idag såg jag en rolig sak Emma hade skrivit.


Sötisen. Klart hon ska ha en snygg kille ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar