söndag 5 oktober 2014

Fashion girl

Emma är verkligen intresserad av mode. 
Idag ville hon fixa sig själv. Hon valde kläder och smycken helt själv innan vi skulle åka till Modehuset. 




Min lilla Fashion girl ❤

Efter ett besök på Modehuset gick Emma hem till en kompis för lite lek. Jag började skriva på ny krönika. 

När Emma kom hem kollade vi på en film och sen tog vi ett bad tillsammans. 

När hon hade somnat slängde jag mig i soffan och där har jag legat tills nu. Nu ligger jag i sängen. 
T.R.Ö.T.T

Är ledsen. Mitt öra rinner väldigt mycket igen. Jag hör min puls hela tiden i örat. Extremt påfrestande. 

Livet känns ganska hopplöst just nu. 
Sjukdomen, hur jag mår, örat, operation, oro, rädsla...
Jag har ingen ork eller energi kvar.
Jag känner mig bara uppgiven. 

Jag känner inte för att blogga heller. 
Känns som att det bara är en press. Press att skriva nåt kul. Men det händer f**n inget kul i mitt liv just nu. Det suger. 
Jag vill inte vara sjuk!!!
Jag vill bli frisk igen. Vara samma gamla Malin igen. Full med energi och alltid flera saker på gång.

Jag vill inte tycka att det är jobbigt att vara social. 

Kanske kommer sluta blogga ett tag, eller iallafall blogga mindre.
Det känns så. Försöker hitta gnistan igen...

Sov gott ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar