tisdag 14 oktober 2014

Lövavtryck

Emmis o jag har en årlig liten tradition då vi gör lövavtryck. 
Så efter att jag hade hämtat henne i skolan så gick vi på lövjakt. 
Emma tog det på största allvar. Hon letade o letade efter dom perfekta löven. 

Vi hade en mysig stund ute sen gick vi hem,fikade och målade löv. 

Vi har städat hennes rum och även lekrummet i källaren. Hon har varit väldigt hjälpsam idag. 

Jag har tvättat.
Gått två pw. En på 4,5 km och en på 3 km.
Gjort en hel del frågor till "Jag har aldrig"-spelet. 
Det vankas ju tjejfest på lördag.

Det har varit en rätt soft dag. Mitt öra rinner. Det är nån gul sörja som kommer ut. 
Jag är trött och har varit tvungen att lägga mig och vila flera gånger idag. Har hört min puls i örat precis hela dagen. Dunk, dunk, dunk.

Imorgon ska jag antingen springa eller besöka gymmet. 
Sen står det att handla, städa och packa på schemat. 

Jag har blandade känslor i kroppen. Jag vill att tiden ska gå fort till operationen. Jag vill att allt ska vara över. 
Och samtidigt är jag livrädd och får hjärtklappning flera ggr om dagen bara jag tänker på det. 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar