lördag 18 oktober 2014

Hellenius Hörna

Har precis legat och tittat på Hellenius Hörna

Jag säger precis som många andra igår, ett nytt namn till prinsen, Prins Charmig. 
Vad snygga han är. Det har jag aldrig tänkt på innan. 
Och vad "vanlig" han är. 
När jag var liten trodde jag ju inte ens kungafamiljen torkade sig själv när dom hade varit på toa och bajsat. 

Bra att han tar upp om dyslexi . Tycker synd om honom. 
Och vad fina ord han sa om sin blivande fru. 
Han är en mysig prins den där prinsen. Prins Carl Philip är numera Prins Charmig för hela svenska folket. 


Igår var det en väldigt mysig dag. Frukost med Lotta. Vidare till ett köpcentrum. Käkade lunch där. Var ute och gick en runda. 
Hem och softade en stund. 

På kvällen efter att vi hade käkat fixade vi och grejade inför kvällens tjejfest. Ett glas vin, kanske två, och så smidde vi planer. 
Längtar tills ikväll. 

Pratade med Emmis igår. Hon verkar inte  sakna mig så mycket. Men åh vad jag saknar henne ❤

Fick precis ett sms. Emma hade valt kläder själv idag. Min lilla tjej 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar