onsdag 22 oktober 2014

Pepparkakor

Men hur gott är det inte med pepparkakor. Men det måste vara Mor Annas. Magiskt goda. Doppade i kaffet så dom bara smälter i munnen. Mmmmm...
Det tråkiga är att har jag börjat äta så kan jag inte sluta. 
Likadant med popcorn. 
Och ikväll har jag tryckt i mig av både pepparkakor o popcorn. Fan!
Jag har ingen karaktär alls. 




Tur att jag har varit ute och gått idag. Morgon och kväll. 2x4 km. 
Hade tänkt testa att springa men jag vågade inte. Det bultar o värker i örat. 
Och jag känner mig väldigt trött. 
Får springa en annan dag. 

Har inte varit särskilt roligt väder idag så det har , förutom dom två pw:na, varit en soft dag hemma. Jag har skrivit klart krönikan och skickat in. Den kommer handla om att skriva anonyma lappar och   gnälliga människor.

 Emma hade en kompis med sig hem efter skolan. En tjej som aldrig har varit här innan. Men det gick jättebra och dom hade hur kul som helst. Vi åt våfflor till mellis. 

Nu ikväll har vi spelat spel. Den försvunna diamanten. Yatzy på paddan. Och så ett annat siffror och tärningsspel. 


Igår var jag på stan och åt lunch med Patric och Tilda. Dom planerar och grejar inför sin flytt. Jag är stolt över dom ❤
Dom sa att jag var snyggt klädd. Att jag såg fashion ut. Det var väldigt kul att höra. Igår körde jag en outfit som gick i grönt. :)




Imorgon blir det en pw innan frukost. Städ och fix. 
Emma följer med en kompis hem efter skolan. Och så ska hon på dans och jag passar på att gymma. 

Helt galet vad veckorna går snabbt. Snart helg igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar