måndag 27 oktober 2014

Orolig

Usch. Känner mig faktiskt lite orolig. 
Igår kväll hade jag ont i huvudet, tryck i örat och var vansinnigt trött. Somnade i soffan. 
Hade ställt klockan på 7.30 idag. Skulle ut och gå. 
Vaknade och kände mig "konstig"
Trött och gungig och det var mängder gult gegg i örat. Både färskt och torkat. 
Kände mig tung i huvudet. Som att det liksom var tyngre på vänster sida. Kändes konstigt i ansiktet på vänster sida oxå. Tryck runt örat och typ avdomnad i kinden upp mot ögat och ner mot halsen. 
Gick ut och gick mina 4 km som jag brukar innan frukost iallafall. Det gick ändå rätt bra. 

Nu vid frukosten när jag skulle äta mackan kunde jag knappt tugga. Känns som tandläkarbedövning i kinden och en brännande känsla på hakan o underläppen. 
Superskumt. 
Känner mig trött. Och är svullen i ögonen. 
Vad händer?

En tablett och krypa ner en stund till får det bli iallafall. 
Skulle kört in till bion sen. Men bil är inte att tänka på idag. Får bli buss. Om jag ens tar mig till bussen. 

Är frusen och känner mig orolig. Men lite vila gör nog susen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar