torsdag 2 oktober 2014

Ljusmissbrukare

Det bästa med den här årstiden är alla tända ljus. Jag fullkomligt älskar't.







Jag kan inte få nog...
Och sen kan jag liksom inte hoppa över att tända någon ljusstake. Då får jag panik. 
Tycker synd om den som inte blir tänd. Övergiven liksom. 
Ja jag vet, jag är inte riktigt frisk. 


Kan inte få nog av Buddha heller. Älskar Buddhafigurer. Typ besatt. 
Den här lilla sötingen köpte jag för 10:- i går. Galet billigt. 


Jag ska snart krypa ner. Är trött. Känner mig orolig i kroppen. Nervös. Rädd för besöket hos läkaren imorgon...
Örat rinner och kladdar rejält. Igen. Skit oxå. 

Min tå har slutat göra ont iallafall. Men den är fortfarande blå och svullen. 
Märkligt. 

Jag är sliten och trasig. Jag behöver lagas lite överallt. In på reparation typ. 

Sov gott ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar