måndag 6 oktober 2014

I huvudet på Gunde Svan

Såg ni programmet igår på 4:an när Gunde skulle spela pingis motJ-O?
Så jäkla bra program. Jag både grät och skrattade. 
Verkligen värt att se. Särskilt om man gillar pingis. 
Asså jag vag ju grym på pingis under högstadiet. (Om jag får säga det själv) Stod jämt på Nova fritidsgård och spelade pingis. Eller i Lindsdal. Ja även här nere i källaren där vi bor nu 
Hahaha
Fast rundpingis är roligast :)

Idag är ingen bra dag
Skördetröska i örat kombinerat med vattenfall. 
Det rinner hela tiden 
Jag är yr och gungig och kan knappt stå på benen. 
Kräkig och illamående. 
Men börjar återhämta mig lite nu. 
Känner mig dock kraftigt bakis.  

Vila en stund till sen ut i solen och ta en promenad. Frisk luft gör nog susen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar