torsdag 30 oktober 2014

Lekland

Nu ligger Emma och jag i soffan som två utslagna hjältar. Att vara på lekland tar på krafterna. 
Vi mötte upp en kompis till Emma o hennes mamma på Leos idag. 
Jag visste inte om jag skulle kunna följa med eftersom jag har varit extra trött och gungig senaste dagarna. Men vi chansade och skulle jag behöva åka hem så hade vi bestämt att Emma stannade med kompisen och hennes mamma. 

Det gick bra på Leos. Barnen hade väldigt kul. 
Jag åkte oxå rutschkana ett par gånger. Pirrade i hela kroppen. Hahaha Barnasinnet finns alltid kvar. 

Efter Leos blev det en tur till Maxi sen följde Emmas kompis med oss hem en stund. 
När hon hade åkte hem ville Emma göra chokladbollar. Jag hade tydligen lovat henne det. 
Ja...och har man lovat så har man.

När Micke kom hem tog jag en pw. 
Jäklar vad jag frös. Är det vinter nu? 
Jag är inte alls beredd. Kan vi inte bara ha liiiiite höst till?

Har varit rejält frusen hela kvällen. 
Är avis på min vän Lotta som njuter av solen i Dubai med sin familj.  
Och Sara med familj som semestrar i Spanien 

Jag vill ha soooooool och värme. 








Idag körde jag en rosa outfit ( gammelrosa )
Lite ovant men det funkade. 
Kul och ha nåt annat än svart ;)


Är tröttare än tröttast och kommer somna ovaggad ikväll. 

Imorgon en helt oplanerad dag. Underbart!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar