måndag 27 oktober 2014

Paolos

Gjorde sjukt god mat nu ikväll. Smaklökarna jublade. 

Köpte Paolos färdiga sås. 
Värmde upp den. Stekte starka korvar, lök och paprika. Hällde i det och skivade, svarta oliver i såsen. Kokte färsk pasta o blandade i såsen. 
Men hjälp vad gott. 





Maaaauuuugiiiiiskt gott!

Nu ligger jag på soffan. Kollar på cancergalan, Tillsammans mot cancer. 
Tårarna fullkomligt sprutar. 
-Men mamma. Varför får man ingen medicin när man har cancer. Som jag fick när jag hade ont i öronen. 

Lilla söta Emma.❤

Ja...varför?

Cancer skrämmer mig...En fruktansvärd och hemsk sjukdom.
Tänker på Sixten...Och morfar...Saknar ❤
Tänker på alla er som har drabbats. Kämpa ❤

Idag har jag inte mått så bra. Tog mig ändå till stan med Emma. McD och bio.
Vi såg Blixten och det magiska huset. 3D. Skitkul. Jag skrattade lika högt som Emma ibland ;)



Dock tog det musten ur mig helt så på bussen hem satt jag nästan och somnade. 

Känns bättre i ansiktet. Men ändå lite "konstig" känsla. Typ tandläkarbedövning. 

Var rädda om er. Livet är bara till låns. 
Det är skört och kan ändras snabbt. 
Ta vara på varje dag... Ta inte livet för givet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar