lördag 4 oktober 2014

Kalmar Fashion Week

Vilken bra modevisning vi ( syrran, Tilda o jag) var på idag. Anders Bagge som konferencier. Hur rolig som helst. 
Han är verkligen störtskön. 





(så kul att se min sons gamla klasskompisar vara med på modevisningen)

Glömmer aldrig när Sara, jag och Susanne var på ett uteställe i Sthlm och skulle se Medina ( den danska tjejen ) och Anders Bagge och hamnade i Vip:en med Bagge. 
Störtskön är han. 
Hittade bilder från den kvällen på min blogg. 
2011 var det. 
Men hur såg jag ut?


Igår var vi också på stan och plockade ihop vår egen Goodiebag. 
Fick en hel del fint o "bra o ha"-grejer. 



 Var på mingel på Gina Tricot.

Var även på en föreläsning med Fanny Lyckman. Vilken tjej. Snacka om målmedveten och driftig. 

Hon modebloggar och designar egna plagg.

Kul med Fashion Week här i Kalmar. Trevligt när det händer lite. 

Hoppade ut mysbrallorna och försökte piffa upp mig lite både igår och idag. 



I em/kväll kom Patric och Tilda hem.
Vi spelade Bingospelet med Emma. 
Jag vann ;)





Mina älskar ungdomar har köpt en lägenhet. Är så stolt och glad för deras skull. ❤
Patric rensade sitt rum idag. Han och Tilda kunde inte fatta varför jag hade sparat Patrics alla tänder han tappade som liten Hahaha
Dom får väl egna barn så småningom. Då kommer dom förstå ;)

Nu har jag lagt mig. Kröp faktiskt ner samtidigt som Emma. 
Är helt slut. Mycket intryck och många ljud dessa dagar.

Känner mig lite ledsen och orolig. 
Var ju hos läkaren igår. 
Rött, svullet och irriterad i örat. Kladdigt och geggigt. 
Medicin mot bakterier. Dom måste bort innan OP. 
Samt annan medicin, ny på marknaden , som ska hjälpa lite mot "gunget"

Operation i November. Hjälp!
Läste om min operation. Googlade lite. Det borde jag nog inte ha gjort. 
Nu har jag ont i bröstet. Panikkänsla. 

Så här, ungefär, kommer jag se ut efter. 

OMG!

Jag får blodsmak i munnen och känner mig svimfärdig bara av tanken. 

November. Shit. Det är snart!

Hoppas oktober går sakta och att det fortsätter vara så här fantastiskt fint höstväder som det har varit. 

Nähe...dax att nana kudden. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar